BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at prøve kræfter med konsulentopgaver indenfor IT-branchen? Vil du være en del af en virksomhed i vækst, hvor du kan få erfaring og ansvar inden for den mere tekniske del af konsulentbranchen? Så er du måske vores nye studentermedhjælper.
I stillingen bliver du en del af vores team af dygtige konsulenter. Vi arbejder bl.a. med udvekslingen af elektroniske forretningsdokumenter såsom ordrer og fakturaer i f.eks. XML-format, hvor vi validerer og konverterer dokumenterne i vores VAX360-løsning.
Som studentermedhjælper vil du få fingrene i mange forskellige typer af opgaver, herunder både kommunikative opgaver og opgaver af mere teknisk karakter. Så hvis du har interesse for IT, og måske en uddannelsesretning indenfor It- og ledelse eller lignende, vil det være en fordel. Vi opfordrer dig til at søge, lige meget hvor langt i dit studie, du er kommet – også selv om du er på dine første år.
Vi ser gerne, at du er en person, der drives af resultater, kan jonglere flere bolde på en gang og trives i en afdeling, hvor tempoet er højt. Det er et krav, at du kan kommunikere dansk og engelsk på et højt niveau.
Dine opgaver
Du vil komme til at arbejde med opgaver indenfor følgende områder:
- Teknisk support på elektroniske forretningsdokumenter
- Konfiguration af vores VAX360-løsning
- Test af vores løsninger og udarbejdelse af testmateriale
- Dokumentation
- Kundesupport
- Andet forfaldende konsulentarbejde
Vi forventer desuden, at du kan tage ansvar for egne opgaver, kan holde styr på deadlines og aktiviteter på samme tid, og er en initiativtager.
Har du lyst til at blive en del af mySupply?
mySupply er en del af Visma-Group. Vi er en virksomhed med stærke værdier omkring ansvarlighed, kvalitet, troværdighed, leverancesikkerhed og samarbejde. I det hele taget har vi en professionel tilgang til løsning af opgaverne, hvor kunderne og deres behov er i højsædet.
Vi holder til på Østre Fælledvej 8 i Nørresundby, og består af en broget flok mennesker. Der er højt til loftet og en afslappet jargon, ligesom der åbner op for fællesskab og sparring på tværs af fagområder og afdelinger. Vi agerer som en mindre virksomhed, hvor vi kan tage hurtige beslutninger alt efter kunder og marked.
Vi tror på, at fælles oplevelser uden for de vante rammer styrker fællesskabet og samarbejdsglæden, og vores arrangementskalender består f.eks. af rappelling i Rørdal, køretur på ATV på Skagen Strand, sejle havkajak ved Fur og deltage i den årlige DHL-stafet.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er ca. 15 timer ugentlig, hvor timerne kan være fordelt fleksibelt.
Løn efter kvalifikationer, hvori der indgår pensionsordning med sundhedsforsikring og kritisk sygdom.
Information og ansøgning
Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Konsulentchef Charlotte Skovhus, på tlf. 96962132 eller på e-mail: cds@mysupply.dk
Ansøgning skal sendes til job@mysupply.dk - Vi afholder løbende ansættelsessamtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Jammerbugt Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
mySupply ApS, Peter Løthsvej, 9440 Aabybro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5963785