Senior Konsulent til implementering af indkøbsløsninger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en kollega til vores i forvejen stærke hold af konsulenter. Du kommer til at spille en afgørende rolle i at analysere, designe og implementere indkøbsløsninger til vores kunder.  

Her får du muligheden for at bliver en del af en virksomhed med fuld fart på. mySupply holder til i Nørresundby, og er et IT-udviklingshus med ca. 30 medarbejdere. Vi har de senere år været i betydelig vækst på flere parametre, og for at understøtte den fortsatte positive vækst, søger vi nu en ny kollega til vores konsulentafdeling.  

Vores kundegruppe består af et bredt spekter af store og små virksomheder både indenfor den private og den offentlige sektor samt større udenlandske virksomheder. 

Udover vores egen VAX 360 løsning, hvor vi har services til bl.a. elektronisk dokumenthåndtering, Digital Post og skanning af PDF-dokumenter, så har vi over 20 år erfaring med at implementere indkøbs- og produkt masterdataløsninger i SAP og Oracle for større virksomheder i Danmark. Og det er netop hér, at du kommer ind i billedet. 

Vi har brug for en kollega med indgående kendskab til indkøbsprocesser og -løsninger, som kan indgå i analyse- og designarbejdet med vores kunder og tage ansvaret for at få implementeret den rigtige løsning. Du bliver en del af vores konsulentafdeling, som i dag består af ca, 10 konsulenter, der alle hjælper vores kunder med alt fra implementering til support af deres løsning. Vi arbejder proaktivt for at sikre, at kundens løsning matcher deres behov både i dag og i fremtiden.  

 

Dine primære ansvarsområder 

  • Salg og Customer Excellence aktiviteter på indkøb 
  • Ansvarlig for udarbejdelse af løsningsmodeller på indkøb og relateret funktionalitet 
  • Ansvarlig for implementering af og projektledelse på indkøbsløsninger i samarbejde med kollegaer 

 

Din profil 

Som Senior Konsulent hos mySupply er der gode muligheder for at være med til at forme din egen hverdag. Vi håber på et bredt ansøgerfelt, men nogle af de primære kvaliteter vi vil kigge på, er listet nedenfor.  

  • Du har erfaring med implementering af indkøbsløsninger 
  • Du har indgående kendskab til indkøbsprocesser, kontraktstyring og indkøbsaftaler
  • Du har et godt overblik og evner at drive projekter
  • Kendskab til Oracle er en fordel, men ikke et krav
  • Du brænder for at gøre en forskel for kunder og bidrage til deres succes
  • Du er serviceminded og god til at sætte dig i kundens sted
  • Du er videbegærlig og god til at tilegne dig ny viden på egen hånd 

 

Vi tilbyder 

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring som del af lønpakken. Dertil har vi også på kontoret gode personalegoder såsom frokost- og frugtordning samt massageordning. Foruden en årlig sommerfest og julefrokost, afholder vi også løbende mindre firmaarrangementer.  

Behov for fleksibilitet ift. arbejdstider og hjemmearbejde imødekommes, dog med primært arbejdssted i vores nye, moderne kontorlokaler i Nørresundby.  

 

Ansøgning og CV 

Der er tale om fuldtidsstilling på 37 timer med opstart hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende, og ansætter så snart vi har fundet den rigtige kandidat.  

Send din ansøgning og CV til job@mysupply.dk.

Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte konsulentchef Charlotte Skovhus, tlf.: (+45)40254743, e-mail: CDS@mysupply.dk

 

Om mySupply 

mySupply er en af Danmarks førende IT-leverandører af løsninger til elektronisk dokumenthåndtering indenfor e-fakturering og andre bogføringsdokumenter. I 2022 blev vi opkøbt af Visma, og er derfor en del af et stort netværk af andre ledende IT-virksomheder indenfor services til bogholderi. Vi er en virksomhed i stor vækst med +30% vækstrate, og vi har en spændende kundeportefølje, som indeholder både offentlige instanser samt store og små private virksomheder. Vi består af et stort team af ca. 30 specialister og har kontorer på tre lokationer i Danmark.  

Vi er førende inden for udvikling af national og europæisk infrastruktur til elektronisk fakturering og e-handel, og vi bidrager ofte med vores ekspertviden i offentlige sammenhænge.  

Vi har et dynamisk, fleksibelt og moderne arbejdsmiljø, hvor vi værner om godt kollegaskab. Der er en uformel omgangstone, et godt og stærkt fællesskab, hvor vi sparrer med hinanden på kryds og tværs af afdelinger og fagområder.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Jammerbugt Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

mySupply ApS, Peter Løthsvej, 9440 Aabybro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990111

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet