BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Digitalisering og IT søger vi en studentermedarbejder der har lyst til at hjælpe os med at løse spændende og alsidige opgaver indenfor blandt andet digitalisering og it-informationssikkerhed. Vi har arbejdsopgaver og -områder, som vi gerne vil give ekstra opmærksomhed og udvikle yderligere. Hvis du synes IT, digitalisering og offentlig forvaltning lyder spændende, så ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning fra dig.
De opgaver, vi tænker, du skal arbejde med
Vi arbejder blandt andet med GDPR, it-infrastruktur, RPA, brugeradministration, forsikringer, it-projektledelse, indkøb og meget mere. Opgaverne, vi forventer, du skal arbejde med, er derfor også indenfor disse områder og vil variere. Konkret forestiller vi os, at du kommer til at arbejde med it-værktøjer, som skal udbredes endnu mere til vores kollegaer i hele kommunen, blandt andet Microsoft- 365 pakken og andre it-muligheder, vores kollegaer kan få glæde og gavn af. Vi har også nogle it- og informationssikkerhedsindsatser vi gerne vil give ekstra fokus og generelt opdateringer af it-systemer, som vi gerne vil til bunds i. Opgaverne vil være forskellige og præget af den generelle præmis ved det offentlige arbejde; nemlig at politiske vinde og lovgivning pludselig kan ændre sig, og vi derfor skal være omstillingsparate. Vi vil klæde dig godt på til at kunne varetage opgaverne. Erfaring og tryghed med IT er den eneste forudsætning, vi har til dig for at kunne være studentermedarbejder her ved os. Ellers handler det om, at du har lyst til at få et kendskab til it- og digitaliseringsarbejdet i det offentlige, og hvad det generelt vil sige, at være ansat i en politisk styret organisation.
Din faglighed
Du behøver ikke være i gang med en it-orienteret uddannelse for at være studentermedarbejder ved os. Så hvis du er i gang med en uddannelse indenfor kommunikation, computerteknologi, offentlig administration eller politik, og synes, at formidling og viden indenfor digitalisering og it-informationssikkerhed er spændende, så ser vi meget gerne din ansøgning. Ligeledes kan du også være i gang med en professionsorienteret it-uddannelse, jurastudiet eller noget helt tredje, og kan se dig selv arbejde med it og digitalisering i en kommunal kontekst.
Lidt om os og det praktiske
Digitalisering og IT er en del af afdelingen Digitalisering, Borgerservice og Indkøb i den Centrale Stab i Jammerbugt Kommune. Vi har til huse på rådhuset i Aabybro, og vi er kun ca. 5 minutters gang fra busterminalen. Vi er 15 medarbejdere i afdelingen, og vi spænder bredt hvad angår faglighed, alder og interesserer. Vi har højt til loftet, et godt kollegaskab og en uformel omgangstone. Vi arbejder sammen om at nå målene, og vi ser derfor gerne, at du er god til at samarbejde og har lyst til det. Vi tænker, du skal arbejde omkring 10 timer om ugen. Den praktiske planlægning af timerne finder vi ud af sammen, så både opgaverne driftes hensigtsmæssigt og så du kan passe dine studier.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning seneste den 12. december 2023. Vi forventer at afholde en kort samtale i uge 51. Tiltrædelse den 2. januar 2024 eller umiddelbart herefter. Løn sker efter overenskomst og principperne i Ny Løn.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte IT-koordinator Nina H. Fyrst på mail nif@jammerbugt.dk eller telefon 41 91 24 71.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Jammerbugt Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Rådhuset, Aabybro, Toftevej, 9440 Aabybro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5943402