BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobbeskrivelse:
Som lønmedarbejder vil du sammen med andre medarbejdere være ansvarlig for den samlede lønadministration for vores medarbejdere, der omfatter både måneds- og timelønnede medarbejdere. Dine primære ansvarsområder vil omfatte:
- Administration af løn for omkring 350 medarbejdere
- Kontrol og sikring af løngrundlagets kvalitet
- Lønindberetning og fraværsregistreringer
- Administration og afstemning af feriekonti
- Lønafstemning og bogføring af lønrelaterede poster
- Fordeling af løn mellem virksomhedens afdelinger
- Håndtering af refusioner ved sygdom, barsel og uddannelse
- Administration af pensions- og sundhedsordninger
- Deltagelse i måneds- og årsafslutning i økonomiafdelingen
- Vedligeholdelse af medarbejderdata i vores systemer
- Udarbejdelse af statistikker
- Servicering af ledere og medarbejdere vedrørende lønspørgsmål
Kvalifikationer:
Vi forventer, at vores ideelle kandidat har følgende kvalifikationer:
- Relevant uddannelse og solid erfaring fra lignende stillinger med lignende opgaver
- Omfattende erfaring med lønadministration og relaterede opgaver
- Føler et stærkt ansvar for præcision og kvalitet i lønberegninger
- Evnen til at arbejde systematisk og struktureret
- Indgående kendskab til Visma løn og gerne kendskab til Planday, Evovia og Business Central
- Viden om funktionærloven, ferieloven, dagpengeloven og barselsloven
- Kvalitets- og serviceorienteret tilgang til arbejdet
Vi tilbyder:
Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i en virksomhed, der værdsætter dedikation og arbejder med professionel udvikling af både organisation og individuelle færdigheder.
Du vil blive en del af en administration, der sætter en dyd i at servicere medarbejderne i organisationen, således at de kan have de optimale betingelser for at yde den bedst mulige støtte til alle vores børn, unge og voksne – og som nyder hinandens selskab. Vi er seriøse og alvorlige, men vi kan også hygge og det gode humør er vigtigt for os alle.
Hvis du føler, at du opfylder ovenstående, og ønsker at blive en del af vores arbejdsplads, ser vi frem til at modtage din ansøgning.
Ansøgning:
Send venligst din ansøgning og CV via vores jobafsnit på Job hos Ølandhus (olandhus.dk) inden 15/1-2024 kl 12.00.
Samtaler ultimo januar 2024
Opstart snarest muligt - senest 1 marts 2024
Virksomhedsbeskrivelse:
Ølandhus er et socialt tilbud godkendt af Socialtilsyn Hovedstaden, der opererer som en helhed på forskellige adresser i Nordjylland og tilbyder varierede støtteforanstaltninger til en bred vifte af målgrupper. Disse inkluderer børn, unge og voksne udfordret af fx. opmærksomhedsforstyrrelser, omsorgssvigt, tilknytningsforstyrrelser, emotionelle og/eller adfærdsproblemer samt autismespektrumforstyrrelser.
Hvad vi tilbyder vores børn, unge og voksne:
Ølandhus benytter blandt andet socialpædagogiske metoder som Kognitiv Ressourcefokuseret og Anerkendende Praksis (KRAP), social færdighedstræning og jeg-støttende samtaler for at imødekomme de individuelle behov.
Ledelse og kvalitet:
Der lægges vægt på god ledelse og kompetent personale for at sikre en målrettet og tilpasset pædagogisk behandling. Dokumentation af indsatsmål og pædagogisk praksis samt gode fysiske rammer for alle børn, unge og voksne prioriteres højt.
Afdelinger og fokus:
Ølandhus arbejder på mange forskellige adresser og har særlige afdelinger designet til specifikke behov som f.eks. støtte til unge med autismespektrumforstyrrelser eller midlertidige botilbud.
Nye initiativer:
En ny afdeling, Kongemølle Kollegiet, er ved at blive etableret, og med den afdeling er der nu plads til 112 børn, unge og voksne - hertil kommer Ølandhus private specialskole og de unge og voksne der modtager støtte i deres egen bolig.
Godkendelsesbetingelser:
Ølandhus skal overholde krav om straffeattester, rapportere væsentlige ændringer, indsende årsbudgetter og følge lovgivningen om socialtilsynets godkendelses- og tilsynsopgaver.
Socialtilsynet vurderer at Ølandhus i meget høj grad lever op til de lovbestemte krav, og vurderer indsatserne som understøttende for børn, unge og voksnes sundhed og trivsel samt deres selvbestemmelse.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Jammerbugt Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Ølandhus ApS, Søndregårde, 9460 Brovst
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961342