Koordinator for it-drift og support

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at fortsætte den digitale udvikling og det vigtige arbejde med konsolidering og modernisering af vores it-infrastruktur i Jammerbugt Kommune? Så har vi en stilling som koordinator for it-drift, som giver dig muligheden.

Vi søger en koordinator, som kan medvirke i og understøtte team’ets medarbejdere i den daglige opgavevaretagelse, og som kan være med til at sætte retningen for den videre udvikling af Jammerbugt Kommunes it-infrastruktur.

Din kommende arbejdsplads og kollegaer
Du bliver en del af afdelingen Digitalisering, Borgerservice og Indkøb, som er under stadig udvikling, og hvor vi arbejder agilt, uden snævre faggrænser og med stor vægt på godt humør og samarbejde. I din opgaveløsning indgår du i en koordinatorgruppe med din chef og IT-koordinatoren for Digitalisering, hvor vi deler et naturligt arbejdsfællesskab.

Drifts-team’et løfter opgaver der blandt andet består af hardware håndtering, helpdesk, first- og secondline support, IT-infrastruktur og netværksrelateret service og vedligeholdelse. Team’et understøtter kommunes knap 3.000 it-brugere, og varetager drift af systemer fordelt på Microsoft 365-, VMware- og Windows platform, samt over 300 forskellige kommunale systemer. Alle systemer drives i tæt samarbejde med vores leverandører.

Dine opgaver og kompetencer
Vi søger som udgangspunkt en koordinator, som mestrer disciplinerne omkring klassisk IT-drift og brugersupport. Det er en stilling med mange muligheder, hvor du i høj grad selv medvirker til at definere fokus og indhold, men det er vigtigt, at du sætter en ære i at yde professionel service i en organisation, hvor vi tænker og arbejder med og for it-brugerne.

Som koordinator vil du stå for sparring og opgavekoordinering for 8 dedikerede medarbejdere i driftsteamet. Du kommer til at byde ind i et velkonsolideret team, hvor der holdes daglige stand-up møder, og hvor mange processer lægger sig op af ITIL– uden at vi rigidt følger en standard. Du er således godt støttet af de eksisterende rutiner og medarbejdere i driftsteamet og i resten af afdelingen.

Det forventes, at du kan bidrage ind i team`ets arbejde, er selvkørende, initiativrig og sætter en ære i at gå forrest, idet du vil være eskalationspunkt internt i driften. Du vil desuden være kontaktpunkt til it-leverandører og samarbejds-partnere eksternt og internt i organisationen.

For at løse dine opgaver, håber vi, at du

  • arbejder hjemmevant i en organisation med fokus på drift og support, og kender til drift af en nutidig IT-platform, hvor kendskab til VMware, Intune, SCCM, Microsoft 365 og lignende.
  • har erfaring fra en tilsvarende stilling og erfaring med opgavekoordinering og sparring.
  • er kommunikativt stærk, imødekommende og serviceorienteret i forhold til samarbejdet med resten af organisationen og eksterne samarbejdspartnere.
  • har fokus på udvikling og retning og formår at være tovholder på flere opgaver i en til tider travl hverdag.

Vi tilbyder
Et udfordrende og alsidigt job i en afdeling med 15 engagerede kolleger. Herudover får du med garanti
  • Spændende opgaver, hvor du skal bringe dine kompetencer i spil
  • Gode personlige og faglige udviklingsmuligheder
  • En stor samarbejdsflade i kommunen som helhed
  • Mulighed for at præge dit job og udviklingen af dit fagområde.

Generelt lægger vi vægt på kompetenceudvikling og deltager derfor i de kursus- og uddannelsesaktiviteter, der er brug for, for at løse opgaverne inden for et område i udvikling.

Praktiske informationer
Dit faste arbejdssted er rådhuset i Aabybro. Da du med mellemrum skal rundt på kommunens øvrige arbejdspladser, er det nødvendigt, at du har kørekort. Der indhentes straffeattest inden endelig ansættelse.

Ansættelserne sker efter gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte chef for Digitalisering, Borgerservice og Indkøb, Jacob Holst Pedersen på telefon 41 91 24 56.

Vi gennemfører løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag. Vi glæder os til at modtage og læse din ansøgning.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Jammerbugt Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Rådhuset, Aabybro, Toftevej, 9440 Aabybro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6025616

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet