Kantineleder med pædagogiske opgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

De Gule Værksteder søger en kantineleder med pædagogiske kompetencer til en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. maj 2024. Kantinelederen har sin daglige gang i afdelingen i Aabybro, Østergade 109.

Hvem er vi?
De Gule Værksteder tilbyder beskyttet beskæftigelse samt aktivitets- & samværstilbud til voksne med en autismespektrumforstyrrelse. Tilbuddet har tilknyttet 46 værkstedsbrugere og består af en bred vifte af værksteder, der både varetager produktion og serviceopgaver samt tilbyder forskellige former for aktivitet og samvær. Alle indsatser er individuelt tilrettelagt og fokuserer på udvikling og vedligehold af personlige, praktiske og sociale kompetencer samt understøttelse af generel livskvalitet og skabelse af (arbejds-)identitet.

 

Din funktion:
Vi søger en kollega med solid erfaring indenfor ledelse af køkken- og kantinedrift suppleret med pædagogisk interesse og erfaring.  Du får ansvaret for kostforplejning (morgenmad, frokost, møde- og kursusforplejning) til ca. 50-100 personer dagligt fordelt på flere matrikler (maden tilberedes centralt) alle ugens hverdage. Du vil skulle varetage den daglige drift af køkkenet ift. menuplan, varebestilling, overholdelse af budget, produktion af bagværk og lign. til salg i vores Butikscafé, egenkontrol, hygiejne, sikkerhed og rengøring. Du vil arbejde tæt sammen med en ernæringsassistent. Herudover er der i kantien tilknyttet 1-5 værkstedsbrugere, der alle har en autismespektrumforstyrrelse. Der er ikke indeholdt personaleledelse i stillingen, idet denne varetages af afdelingslederen.

Vi forventer:

  • At du har uddannelse som økonoma, ernæringsassistent eller tilsvarende og gerne erfaring indenfor ledelse af køkken- og kantinedrift.
  • At du har erfaring og interesse for pædagogisk arbejde og involvering af dette i din køkkenfaglige kerneopgave og meget gerne med kendskab til personer med en autismespektrumforstyrrelse, ADHD og anden komorbiditet/sameksistens.
  • At du har et godt overblik, og at du formår at strukturere og planlægge din egen og andres arbejdsdag med fokus på arbejdsglæde og trivsel samtidig med at kerneopgaven løftes.
  • At du tager ansvar og udviser handlekraft og selvstændighed i opgaveløsningen, herunder at du formår at træffe beslutninger ud fra de overordnede rammer og værdier.
  • At du har gode formidlingsevner mundtligt og skriftligt, og at du er vant til og har lyst til at arbejde med de faglige pædagogiske beskrivelser og dokumentation, der måtte være behov for.
  • At du arbejder relations orienteret og er anerkendende og empatisk i din tilgang til andre mennesker. Ligesom du kan rumme følelsesmæssige udsving og agere professionelt og afstemt og i evt. konfliktsituationer.
  • At din praksis understøtter en kultur, hvor samarbejde, ordentlighed, tillid, faglig sparring og refleksion er i højsæde.
  • At du er engageret, fleksibel, loyal og omstillingsparat og at du er klar til at ændre på dagens struktur ved behov.
  • At du er mødestabil.

Det kan være en fordel, hvis du har erfaring med indsatser efter Servicelovens § 103 og/eller § 104, men det er ikke et krav.  

Du kan forvente:

  • At blive en del af en organisation og afdeling, der har fokus på udvikling og dygtiggørelse i relation til at løse kerneopgaven bedst muligt. 
  • At blive en del af en personalegruppe, der er engagerede og fagligt dygtige, og som vægter samarbejde, faglig sparring, refleksion og humor højt.
  • En høj grad af involvering, indflydelse og ansvar, derunder plads til kreativitet og innovation i opgaveløsningen.
  • Gode ansættelses- og lønmæssige vilkår jf. stillingsindplacering i lokal overenskomst.
  • Faglig udvikling og sparring samt deltagelse i kollegial supervision.
  • At der på sigt er mulighed for at blive pædagogisk vejleder for 1 – 3 værkstedsbrugere med fokus på den enkeltes personlige udvikling og trivsel.

 

Det praktiske:
Du er meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Lolita Ajero Rosenvinge på mobil 26 17 74 09 eller via mail: lar@nordbo.dk for nærmere information om stillingen. 

Ansøgningen samt diverse dokumenter uploades (som pdf) via www.nordbo.dk -  senest 1. marts kl. 12.00

Der afholdes ansættelsessamtale tirsdag d. 12. marts på Skansevej 7 – 9 i Nørresundby.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Jammerbugt Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Autismecenter Nord-Bo, Beskyttet Beskæftigelse, Østergade, 9440 Aabybro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5986802

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet