BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Sekretariat, Udvikling og Kommunikation i Jammerbugt Kommune søger en dygtig og alsidig AC-konsulent til at løse opgaver inden for sekretariatsbetjening og analyse.
I Sekretariatet løser vi en bred vifte af opgaver. Vi betjener blandt andet kommunalbestyrelsen, borgmesteren, kommunaldirektøren og direktionen samt en række udvalg, råd og nævn. I Sekretariatet løser vi også opgaver inden for kommunikation og grafisk arbejde, ligesom vi varetager opgaver omkring udviklingsprojekter, valg, vielser, juridisk bistand, grundsalg og meget andet. I vores afdeling kommer du tæt på de politiske beslutningsprocesser og de strategiske indsatser i kommunen. Det er et spændende og alsidigt job, hvor du får en bred kontaktflade både i og uden for den kommunale organisation.
Dine opgaver bliver blandt andet
- Udarbejdelse af dagsordner og referater
- Betjening af Jammerbugt Kommunes handicapråd
- Udarbejdelse af notater og sagsfremstillinger til administrativt og politisk niveau
- At løse research-, udviklings- og analyseopgaver
- At støtte op om kommunikationsopgaver, herunder bl.a. oplæg
- Diverse udviklingsopgaver, opgaver indenfor projekt- og procesledelse samt administrative opgaver – afhængig af hvad der rør sig og din erfaring og kompetencer.
Hvem er du?
Du er fleksibel, arbejder selvstændigt og ønsker at bidrage til den samlede opgaveløsning i Sekretariatet, som både dækker udviklings- og driftsopgaver. Du befinder dig derfor godt i en arbejdsdag, hvor du skal håndtere mange forskelligartede opgaver, og du er klar til at give en ekstra hånd, når det er nødvendigt.
Du evner den gode kommunikation på alle niveauer i organisationen. Du er stærk på skrift og formår at kommunikere komplekse problemstillinger på en let forståelig måde med bevidsthed om afsender og modtager.
Du har analytisk flair, har politisk tæft og er udviklingsorienteret. Det er vigtigt, at du kan følge en opgave eller henvendelse til dørs.
Du har en relevant akademisk uddannelse (f.eks. cand.scient.adm., cand.scient.pol., cand.scient.soc. eller lignende). Erfaring fra en lignende stilling i en politisk styret organisation er et plus, men ikke et krav.
Som vores nye kollega får du
- et spændende og særdeles afvekslende job, hvor du selv er med til at præge arbejdsdagen
- et job med stor indflydelse og ansvar for opgaveløsningen
- gode muligheder for faglig og personlig udvikling og sparring
- en stor kontaktflade og et uformelt arbejdsmiljø blandt gode kolleger
Om os
Sekretariat, Udvikling og Kommunikations medarbejdere indgår med forskellige specialer i afdelingen, hvor vi i alt er 19 ansatte. Vi er organiseret i fire teams, hvor du sammen med en god kollega vil udgøre udviklingsteamet. Vi er en del af den centrale stab på Rådhuset i Aabybro, hvor også HR, Økonomi samt Digitalisering, Borgerservice og Indkøb hører til.
Mere om stillingen og os
Den ledige stilling er på 37 timer med arbejdsplads på Rådhuset, Toftevej 43, 9440 Aabybro.
Stillingen ønskes besat 1. september 2024.
Du er velkommen til at kontakte sekretariatschef Jakob Kruuse på telefon 41 91 20 13 eller direktionskonsulent Mie Klæstrup på telefon 41 91 19 30, hvis du vil vide mere om stillingen.
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist og samtaler
Du skal sende din ansøgning via vores rekrutteringssystem senest søndag den 30. juni 2024.
Samtaler forventes afholdt den 4. og 5. juli 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Jammerbugt Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Rådhuset, Aabybro, Toftevej, 9440 Aabybro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6066935